PROMOCJA! PRZYCZEPA BUDOWLANA TANDEM PRONAR T701HP(halfpipe)

Przyczepa PRONAR T701HP – budowlana przyczepa ze skrzynią ładunkową typu Half-Pipe, która została zaprojektowana pod konkretne wymagania klientów z branży budowlanej.  Przyczepa została wyposażona w zawieszenie typu bogie z resorami parabolicznymi o rozstawie osi 1600 mm z dużym kątem wychyłu, co doskonale sprawdza się pracy w trudnych warunkach. Rama podwozia dostosowana jest również do montażu dyszla amortyzowanego hydraulicznie z płynna regulacją wysokości. Przyczepa PRONAR T701HP, stworzona jest do eksploatacji w trudnych warunkach terenowych, szczególnie przydatna jest przy realizacji dużych projektów drogowych, w żwirowniach do przewozu materiałów sypkich: żwiru, piasku, skał, kamieni, czy gruzu.
OFERUJEMY:
PRZYCZEPA BUDOWLANA T701HP FABRYCZNIE NOWA 2022R.  +OPCJE: Dyszel uniwersalny sztywny amortyzowany hydraulicznie, z płynną regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika oraz ogumienie 600/55R 26,5 165D  ALLIANCE, błotniki plastikowe przed kołem przednim, instalicja hamulcowa ALB
Technicznie dopuszczalna masa całkowita 24000kg
Dopuszczalna masa całkowita 21000kg
Ładowność 15100kg
Masa własna 5900kg
Pojemność ładunkowa 12,5m3
Powierzchnia ładunkowa 13,5m2
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz 2250/2300mm
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz góra/dół 5300mm
Wymiary gabarytowe (dł/szer/wys) 7570/2550/2840mm
Wysokość ścian skrzyni  1250mm
Grubość blachy podłogi/ściany 6/6mm
Wysokość załadunku 2480mm
Rozstaw kół 1960mm
Zawieszenie bogie, resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla 3000kg
Rozmiar ogumienia 600/55 R26,5
Prędkość konstrukcyjna 40km/h
System wywrotu jednostronny do tyłu
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 4670mm/41l/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 125/92(KM/kW)
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu) 55stopni
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
Skrzynia ładunkowa typu halfpipe (samonośna konstrukcja o przekroju połowy rury,bez podłużnic) ,wykonana z blachy trudnościeralnej HARDOX 450HB
Przedni daszek skrzyni ładunkowej
Ściana tylna wahliwa z gumową uszczelką, podnoszona hydraulicznie z mechaniczną blokadą na rolkach
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili 300x200 ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
przystosowana do montażu dyszla amortyzowanego sprężynami stalowymi lub hydraulicznie
Zawieszenie bogie (24 tonowe) na resorach parabolicznych,z rozstawem osi 1600mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach 406x140mm
Dyszel uniwersalny sztywny amortyzowany hydraulicznie z płynną  regulacją wysokości do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
Rodzaj zaczepu dyszla kulowy K80
Podpora dyszla teleskopowa z przekładnią
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Błotniki plastikowe oraz metalowa osłona
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Siłownik wywrotu teleskopowy,czołowy
Instalacja oświetlenia 12V (LED), z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
Instalacja hydrauliuczna wywrotu bez wyjścia na tył, z dodatkowym przewodem do szybkiego opuszczania skrzyni
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
przewód przyłączeniowy, spiralny,instalacji oświetleniowej
Ucha zaczepowe 2 szt.
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania skrzyni szary grafit RAL7024 PRONAR
Kolorystyka malowania podwozia  bordo RAL15-0590 PRONAR

ZAPRASZAMY SERDECZNIE ,PRZYCZEPA DOSTĘPNA NA PLACU !!!

 

Producent:
Pronar
Cena netto:
159 000,00 zł
Cena brutto:
195 570,00 zł