PRZYCZEPA BUDOWLANA TANDEM PRONAR T701HP(halfpipe)

Przyczepa PRONAR T701HP – budowlana przyczepa ze skrzynią ładunkową typu Half-Pipe, która została zaprojektowana pod konkretne wymagania klientów z branży budowlanej.  Przyczepa została wyposażona w zawieszenie typu bogie z resorami parabolicznymi o rozstawie osi 1600 mm z dużym kątem wychyłu, co doskonale sprawdza się pracy w trudnych warunkach. Rama podwozia dostosowana jest również do montażu dyszla amortyzowanego hydraulicznie z płynna regulacją wysokości. Przyczepa PRONAR T701HP, stworzona jest do eksploatacji w trudnych warunkach terenowych, szczególnie przydatna jest przy realizacji dużych projektów drogowych, w żwirowniach do przewozu materiałów sypkich: żwiru, piasku, skał, kamieni, czy gruzu.
OFERUJEMY:
PRZYCZEPA BUDOWLANA T701HP FABRYCZNIE NOWA 2022R.  +OPCJE: Dyszel uniwersalny sztywny amortyzowany hydraulicznie, z płynną regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika oraz ogumienie 700/50-26,5
Technicznie dopuszczalna masa całkowita 24000kg
Dopuszczalna masa całkowita 21000kg
Ładowność 15100kg
Masa własna 5900kg
Pojemność ładunkowa 12,5m3
Powierzchnia ładunkowa 13,5m2
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz 2250/2300mm
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz góra/dół 5300mm
Wymiary gabarytowe (dł/szer/wys) 7570/2550/2840mm
Wysokość ścian skrzyni  1250mm
Grubość blachy podłogi/ściany 6/6mm
Wysokość załadunku 2480mm
Rozstaw kół 1960mm
Zawieszenie bogie, resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla 3000kg
Rozmiar ogumienia 700/50-26,5
Prędkość konstrukcyjna 40km/h
System wywrotu jednostronny do tyłu
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 4670mm/41l/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 125/92(KM/kW)
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu) 55stopni
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
Skrzynia ładunkowa typu halfpipe (samonośna konstrukcja o przekroju połowy rury,bez podłużnic) ,wykonana z blachy trudnościeralnej HARDOX 450HB
Przedni daszek skrzyni ładunkowej
Ściana tylna wahliwa z gumową uszczelką, podnoszona hydraulicznie z mechaniczną blokadą na rolkach
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili 300x200 ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
przystosowana do montażu dyszla amortyzowanego sprężynami stalowymi lub hydraulicznie
Zawieszenie bogie (24 tonowe) na resorach parabolicznych,z rozstawem osi 1600mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach 406x140mm
Dyszel uniwersalny sztywny amortyzowany sprężyną stalową z regulacją wysokości do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
Rodzaj zaczepu dyszla” obrotowy z okiem 50mm
Podpora dyszla  hydrauliczna nożycowa
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Błotniki plastikowe oraz metalowa osłona
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Siłownik wywrotu teleskopowy,czołowy
Instalacja oświetlenia 12V (LED), z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
Instalacja hydrauliuczna wywrotu bez wyjścia na tył, z dodatkowym przewodem do szybkiego opuszczania skrzyni
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
przewód przyłączeniowy, spiralny,instalacji oświetleniowej
Ucha zaczepowe 2 szt.
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania skrzyni szary grafit RAL7024 PRONAR
Kolorystyka malowania podwozia  bordo RAL15-0590 PRONAR
OPCJE
Dyszel uniwersalny sztywny amortyzowany hydraulicznie, z płynną regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
koła 700/50-26,5

PODANA CENA JEST KATALOGOWA !!!
ZAPRASZAMY SERDECZNIE U NAS GWARANTOWANY RABAT , PRZYCZEPA DOSTĘPNA NA PLACU !!!

 

Producent:
Pronar
Cena netto:
171 910,00 zł
Cena brutto:
211 449,00 zł