Dane techniczne T 672/2 Burty 600+ 600, Dwuprzewodowa pneumatyczna instalacja hamulcowa , plandeka, stelaż , balkon,rynna | ||
Dopuszczalna masa całkowita: | 14000 | [kg] |
Ładowność: | 10400 | [kg] |
Masa własna: | 3600 | [kg] |
Pojemność ładunkowa: | 11,8 | [m3] |
Powierzchnia ładunkowa: | 9,8 | [m2] |
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 4440 | [mm] |
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | trapez: 2190/2240 | [mm] |
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) |
6455/2390/2580 | [mm] |
Wysokość ścian skrzyni: | 600+600(opcja) | [mm] |
Grubość blachy podłogi/ściany: | 5/2,5 | [mm] |
Wysokość platformy od podłoża: | 1345 | [mm] |
Rozstaw kół: | 1700 | [mm] |
Zawieszenie: | resory paraboliczne | |
Obciążenie oka dyszla | - | [kg] |
Rozmiar ogumienia: | 385/65 R22,5 Regenerowane | |
Prędkość konstrukcyjna: | 40 | [km/h] |
System wywrotu: | trójstronny | |
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) |
1700/13L/200bar | |
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 78/57,3 | [KM/kW] |
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki): | 50/46 |
[˚]
|
Wyposażenie standardowe
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu ) ze wzmocnioną płytą podłogową
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Ściany z wysokiej jakości, mocnych, profili PF600mm, z obrzeżem 70mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, spinającymi, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa, jednoprzewodowa lub hydrauliczna
Osie na 60 km/h
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Tylny zaczep manualny, amortyzowany
Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki kół tylnych
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
* Dane uwzględniają kompletację przyczepy ze ścianami o wysokości 600+600mm
PODANA CENA JEST KATALOGOWA U NAS GWARANTOWANY RABAT !!! ZAPRASZAMY SERDECZNIE !!!