Opis
NAJNOWSZY MODEL PRZYCZEPY SKORUPOWEJ MARKI PRONAR
PRZYCZEPA T8724 TRIDEM -ze środkową osią sztywną i dwiema osiami kierowanymi czynnie .
Przeznaczona do dużych gospodarstw, gdzie liczy się wysoka efektywności i duża wydajność maszyny.
Wygodę użytkowania przyczepy poprawia sterowanie klapą tylną poprzez panel elektryczny.Możliwe jest zastosowanie aluminiowych nadstaw o wysokości 800mm, co zwiększa pojemność przyczepy do 45m3.
Wyposażenie standardowe
Osie kierowane biernie (przednia i tylna) z instalacją hydrauliczna blokady skrętu kół (układ wymaga stałego użycia jednej pary wyjść hydr. z ciągnika)-dla zawieszenia mechanicznego i hydraulicznego
MINUS 5 000 PLN
Oś kierowana biernie (tylna) z instalacją hydrauliczna blokady skrętu kół (układ wymaga stałego użycia jednej pary wyjść hydr. z ciągnika) – dla zawieszenia mechanicznego i hydraulicznego MINUS 8 500 PLN
Brak standardowych nadstaw 400 MINUS 8 000 PLN
Wykonanie zgodnie z homologacją europejską
Skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej, z profilowanymi ścianami bocznymi z pięcioma skośnymi żebrami na każdym z boków, z wzmocnionym obrzeżem górnym, z linami spinającymi wewnątrz skrzyni
System wywrotu skrzyni – jednostronny (do tyłu), z grubymi linami zabez.
Uszczelka gumowa klapy tylnej
Nadstawy aluminiowe o wysokości 400mm, z lekkich blach aluminiowych wsuwanych w stalowe słupki spięte stalowymi poprzeczkami; zwiększają pojemność do 37 [m3]; otwory na przedniej nadstawie z osłoną z PLEXI; przednia nadstawa pionowa;
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili 300×200, ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Hydraulicznie podnoszona klapa tylna sterowana z kabiny ciągnika za pomocą pilota, z automatycznym dociskiem i ryglowaniem
Zawieszenie mechaniczne tridem; na 6 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z osią środkową sztywną i dwiema osiami kierowanymi czynnie, (drążek do łączenia z ciągnikiem – jeden, z lewej strony dyszla), osie wyposażone w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406x140mm
“Centralny układ hydrauliczny z rozdzielaczem (układ wymaga stałego podłączenia do jednej pary wyjść hydrauliki ciągnika i elektrycznego gniazda 3-pinowego), sterowany przewodowym pilotem z kabiny ciągnika, realizujący następujące funkcje:
– hydrauliczna amortyzacja i regulacja wysokości dyszla do łączenia z dolnym lub
górnym zaczepem ciągnika
– hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem i ryglowaniem
– hydrauliczny wywrót skrzyni ładunkowej z automatycznym zaworem
ograniczającym kąt wywrotu,
– włączanie świateł roboczych przyczepy”
Duże okno z kratką i osłoną z PLEXI na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej
Dyszel amortyzowany hydraulicznie z regulacją wysokości cięgna do łączenia z dolnym zaczepem transportowym ciągnika
Zaczep dyszla obrotowy z okiem fi50mm, do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z zamkiem hydraulicznym (układ wymaga stałego podłączenia do jednej pary wyjść hydrauliki ciągnika)
Siłownik teleskopowy wywrotu na zawiesiu przegubowym
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (homologowana)
Hamulec postojowy pneumatyczny
Podpora serwisowa do skrzyni ładunkowej
Instalacja oświetlenia 12V, z lampami LED (Pronar), z hermetycznymi połączeniami z oświetleniem obrysowym
Dwa światła robocze z tyłu
Belka oświetleniowa długa „typ FR” (nie ma możliwości stosowania zaczepu tylnego) z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem tylnych lamp oświetleniowych
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Składana drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Błotnik aluminiowy osłaniający koła od góry z chlapaczami za kołem tylnym i przed kołem przednim
Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, składane
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Fartuch tylny na zawiasach
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych
dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia grafit RAL7021 PRONAR
Kolorystyka malowania zbiornika zielony RAL6010 PRONAR
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.